با سرورهای سوپرمیکرو هر چقدر که می خواهید ، کسب و کار خود را گسترش دهید
نوشته شده توسط : اینفورتکس

با درآمد بیش از دو میلیارد دلار و رشدی بیش از پنج برابر تنها در طی بازه زمانی شش ساله، سوپرمیکرو (Supermicro) به رتبه اول سریع‌ترین آمار رشد برای یک شرکت فناوری اطلاعات در دنیا دست پیدا کرده است. این شرکت رتبه شماره هجده سریع‌ترین رشد در دید کلی را توسط مجله فورچن به خود اختصاص داده و در بین هزار شرکت بسیار بزرگ دنیا از دید همین مجله قرار گرفته است.
سوپرمیکرو یک مرجع جهانی در عملکرد بالا و بازدهی بالا در زمینه تکنولوژی سرورها است. البته باید به نوآوری‌های این شرکت در زمینه محصولات مربوط به سرور سوپرمیکرو نیز اشاره کرد. آنها دست به طراحی محصولاتی سازگار با محیط زیست برای انجام پردازش‌های سنگین در دیتاسنتر‌ها و پردازش ابری زدند و در بازار‌های مختلفی از جمله HPC حضور دارند. محصولات این شرکت در رده‌های مختلفی مثل سرور‌های کامل، ذخیره‌سازی، بلید و ایستگاه‌های کاری در رک‌های کامل، دستگاه‌های مربوط به شبکه، نرم‌افزار‌های مدیریت سرور و تکنولوژی‌های مورد نیاز برای پشتیبانی سرویس‌ها به بازار عرضه می‌شوند. آنها به مشتریان خود سطح مناسبی از انعطاف پذیری و شخصی سازی را ارائه می‌کنند که باید در این بازار‌ها وجود داشته باشد. محصولات سوپرمیکرو به شکلی طراحی شده تا سطح بالایی از قابلیت اطمینان، کیفیت و مقیاس‌پذیری را به خریدار ارائه کند و به همین منظور مشتریان محصولات این شرکت می‌توانند از عملکرد، تراکم، مدیریت حرارت و توان مصرفی اطمینان داشته باشند که در نهایت باعث کاهش هزینه می‌شود.
بسیاری از تحقیقات و البته طراحی‌های سوپرمیکرو به صورت داخلی در خود شرکت انجام می‌شود. این مورد باعث می‌شود تا با افزایش ارتباط بین افراد تیم طراحی شاهد کاهش زمان مورد نیاز برای ساخت محصول و ارائه آن به بازار باشیم. سوپرمیکرو اصول خاصی برای طراحی دارد که باعث شده تا محصولاتی منحصر به فرد مثل مادربرد، کیس و منبع تغذیه توسط آنها به بازار عرضه شود. همچنین این اصول قدرتی خاص را در اختیار سوپرمیکرو قرار داده تا با نیاز‌های مشتریان بسیار راحت آشنا شده و آنها را از طریق ارائه SKU برطرف کند. در حال حاضر این شرکت 4950 محصول مختلف را به بازار عرضه می‌کند که شامل مادربرد مخصوص سرور، سیستم‌های ذخیره‌سازی، سرور به صورت کامل، کیس، منبع تغذیه و دیگر محصولات مرتبط است.
محصولات شرکت سوپرمیکرو در مقر اصلی آنها در کالیفرنیا آمریکا و زیر مجموعه‌های موجود در کشور‌های تایوان و هلند تولید می‌شوند. برای فروش نیز آنها سرور‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به آن را از طریق خرده فروشان به بازار عرضه می‌کنند. در سال مالی 2016 محصولات تولید شده تحت نظر سوپرمیکرو، توسط 800 مشتری عمده در 100 کشور مختلف خریداری شدند. این شرکت اولین بار در سال 1993 کار خود را آغاز کرد و هر سال شاهد پیشرفت و البته سوددهی آنها در بازار سرور‌ها و محصولات مرتبط به آن بودیم.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: